Kampanie i Promocje

  • Pij warzywa – Tymbark ma na to sposób!

    Poniedziałek, 14 lutego 2022

    W najnowszej kampanii Tymbarku odpowiedzią na wszystkie pytania jest… POMIDOR! To za sprawą nowych soków, które pojawiły się w ofercie marki. To bezpośrednia odpowiedź na rosnące zainteresowanie tego typu produktami, wprowadzona w postaci aż pięciu nowości – trzech soków pomidorowych oraz dwóch soków wielowarzywnych. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania NutellaR Unique Smile

    Poniedziałek, 14 lutego 2022

    Każdy uśmiech jest wyjątkowy, ten szeroki i ten nieśmiały, ten spokojny i ten wyrazisty… teraz dzięki promocji Nutella® Unique Smile możesz zatrzymać go na dłużej zamawiając personalizowane etykiety z twoim własnym uśmiechem! Czytaj więcej »

  • Jego urocze towarzystwo doda romantycznego akcentu każdemu walentynkowemu spotkaniu. Mowa o winie. Sieć Lidl Polska przygotowała specjalny wybór walentynkowych propozycji. Oferta jest dostępna we wszystkich stacjonarnych sklepach Lidla od poniedziałku, 7.02 do soboty, 19.02 lub do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »

  • „Wedel – nasz przepis to ludzie” - za tym hasłem stoi kontynuacja wieloletniej tradycji odpowiedzialności pracodawcy, a jednocześnie implementowanie nowoczesnych rozwiązań przyczyniających się do tworzenia środowiska pracy, w którym każdy, choć różny, czuje się dobrze i ma poczucie wpływu. Czytaj więcej »

  • Kampania marki JemyJemy

    Wtorek, 08 lutego 2022

    JemyJemy to nowa marka zup gotowych wprowadzona pod koniec ubiegłego roku na rynek przez wiodącego producenta pasztetów i zup – Profi S.A. Czytaj więcej »

  • Przeowockowa reklama HARIBO już w TV

    Wtorek, 08 lutego 2022

    HARIBO rozpoczęło nową odsłonę kampanii TV, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania będzie 100 000 zł, a co godzinę 100 zł! Czytaj więcej »

  • Kampania Dare

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Z początkiem lutego firma ETi ruszyła z kolejną telewizyjną kampanią reklamową intensywnie czekoladowego wafla ETi Dare. Jest to kontynuacja dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Jeden kęs, jedyna wyjątkowa przyjemność”. Czytaj więcej »

  • 7.02.2022 wystartowała kampania reklamowa marki ETi Browni pod hasłem #JestBROWNIstycznie. Jak zawsze Browni zabiera nas w świat czekoladowej przyjemności. Komunikacja telewizyjna jest wspierana działaniami digitalowymi i promocją w social mediach. Czytaj więcej »

  • Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Pod takim hasłem wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą. Czytaj więcej »

  • Zeszłoroczny sukces akcji Almette opowiadającej o silnych kobietach – Rolniczkach sprawił, że postanowiono kontynuować temat w 2022, ale troszkę inaczej…Tym razem marka Almette i jej ambasador David Gaboriaud będą odwiedzać kobiety z wielką pasją. Czytaj więcej »

  • Startuje kampania “Dwa Szybkie Żubry" - flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022 r. Czytaj więcej »

  • HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją innowacyjnej reklamy marki, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł ten, wprowadzony w 2019 roku, został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki. W nowym spocie HARIBO zachęca, by posłuchać... Czytaj więcej »

  • Familijne zapraszają przed ekrany

    Czwartek, 03 lutego 2022

    Wystartowała kampania marki Familijne, której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja Familijne Wieczory Filmowe obejmuje szereg aktywności promocyjnych. Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach TV, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie. Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania aż... Czytaj więcej »

  • 30-lecie Serka Wiejskiego

    Czwartek, 03 lutego 2022

    Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica, która nieustannie pozostaje jego największym producentem. Serek Wiejski z Piątnicy cieszy się ogromną popularnością, a konsumenci doceniają go za wyjątkowy smak – naturalny i delikatny. Z okazji jubileuszu w dniach 1.02-13.03 br. prowadzona będzie kampania... Czytaj więcej »

  • Od 1 lutego z 5% do 0% obniżony zostaje VAT na artykuły spożywcze i ogrodnicze. POLOmarket – największa polska sieć supermarketów, zrealizowała założenie ustawodawcy, obniżając ceny ponad 5600 produktów. To nie wszystko, POLOmarket uruchomił program „POLOtarcza”, w ramach którego kilkaset produktów dostępnych jest w cenie niższej nawet o ponad 40%. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej ‘Włącz Tryb Spotkań’ propagowany przez markę. Powraca w kolejnej, jeszcze bardziej kreatywnej formie. Tym razem, dzięki nowej limitowanej edycji Wyborowa Party Edition, która aktywuje najlepsze domówki. Działania komunikacyjne łączą w sobie to, co odbiorcy lubią najbardziej - najnowsze trendy, niebanalny humor, obecność influencera i... Czytaj więcej »

  • „W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Marka przekąsek słonych Przysnacki, należąca do firmy Intersnack Poland, działa na zmysły… i to dosłownie. Bo ruszyła właśnie z unikalną kampanią digitalową, skupiającą się na relaksujących i przyjemnościowych wrażeniach sensorycznych. Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii „Chrupać Wolno”, która z powodzeniem kontynuowana jest od 2021 roku. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka i marka produktów dla dzieci Dada z radością witają każde nowo narodzone dziecko w Polsce. Dla maluchów, które przyjdą na świat w 2022 roku, sieć Biedronka przygotowała prezent – paczkę powitalną Dada, która zostanie dostarczona prosto do ich domu. W ciągu dwóch lat od premiery akcji sieć przywitała prezentami ponad 130 tys. dzieci na terenie całej Polski. Czytaj więcej »

  • Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO! Czytaj więcej »

  • Tatra, jedna z najpopularniejszych marek piwa na rynku, prezentuje zupełnie nową odsłonę. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat. Czytaj więcej »

  • Sieć handlowa Netto kontynuuje kampanię edukacyjną Nie zmarnuj świąt poświęconą odpowiedzialnemu kupowaniu, planowaniu domowego budżetu i przygotowywaniu posiłków w myśl idei niemarnowania żywności. Netto we współpracy z ekspertką kuchni zero waste Jagną Niedzielską przestrzega przed nieprzemyślanymi zakupami, które generują zbędne wydatki i duże ilości zmarnowanego... Czytaj więcej »

  • W przedświątecznym czasie powiedzieć ludziom, żeby zwolnili – to dopiero sztuka. Tymbarkowi jednak znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy. To dopiero początek drogi, bo podróż właśnie się zaczyna. Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania Ballantine’s „Święta. Tak to robię”. Marka pokazuje w niej, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi wła-snymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i RAU. Czytaj więcej »

  • Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót.... Czytaj więcej »

  • W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo. Czytaj więcej »

  • Świat pełen niespodzianek

    Środa, 08 grudnia 2021

    „Świat pełen Niespodzianek” to pierwsza w Polsce filmowa produkcja typu branded content. W wyniku współpracy marki KINDER Niespodzianka z Telewizją Polsat przygotowany został 66 minutowy fabularny film familijny, który premierowo będzie można zobaczyć 18 grudnia 2021 o godzinie 20:00 w Telewizji Polsat. Produkcja oparta została na modelu partnered content – marka KINDER... Czytaj więcej »

  • Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu GENZIE, którego twórcą jest najpopularniejszy polski Youtuber Karol Friz Wiśniewski. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej. Czytaj więcej »

  • Czym jest tradycja? Wydawać by się mogło, że wszyscy to wiemy, jednak w promocyjnym spocie pokazano, że każdy z nas rozumie ją nieco inaczej. Tym co łączy jej różne oblicza jest kultowy Majonez Kielecki, flagowy produkt WSP Społem, obecny na naszych stołach od ponad 60 lat, który możemy określić jako „składnik naszej tradycji”. Czytaj więcej »

więcej artykułów